Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


środa, 9 lipca 2014

szykownie...

Była sobie mini- toaletka, w zasadzie całą w różowe wzorki, a po czasie nieco porwana i zniszczona. Stała w szafie do liftingu. Nadarzyła się wraz z Wyzwaniem Chabby Secret na Чай с корицей okazja, by przerobić ją na sekretne pudełko na skarby.
Użyte zgodnie z wytycznymi było tu wiele mediów- gel-medium, pasta strukturalna, farby, mgiełki, lakier pękający dwuskładnikowy, wosk postarzający.

Kiedy się pudełko otworzy widać przegródki i lusterko.




Ale pod spodem jest jeszcze szufladka, a po jej otwarciu widać stare zdjęcia... A pod szufladką będę trzymać list, który kiedyś dostałam. Do tej pory nosiłam go ze sobą, ale już mi się zaczął niszczyć, więc będzie w sekrecie trzymany pod innymi skarbami...

http://scrap-tea.blogspot.ru/2014/06/shabby-secret.html

2 komentarze:

  1. Zawsze fascynowały mnie sekretarzyki z mnóstwem szufladek, przegródek, podwójnych ścianek i ukrytych schowków. Te niezwykłe meble i mebelki zdobiące pałacowe komnaty, salony, zwykłe pokoje i malutkie izdebki, zbierające kurz na strychach starych domów czy poutykane w antykwariatach są przesiąknięte tajemnicą, zdają się snuć wspomnienia. Wystarczy chwilę przy nich postać by usłyszeć jak opowiadają... Twój sekretarzyk też pewnie przechowuje dawne chwile... Jak dla mnie najbardziej intrygującą jego częścią jest to miejsce pod szufladką ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, równocześnie bogato zdobione i delikatne. Jestem pod ogromnym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...