Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


środa, 1 marca 2017

Gramofon

Tę płytę znalazłam w lumpeksie. Raczej nie nadaje się do odtwarzania, ale jako baza pod kolaż jak najbardziej.

Użyłam tu niewiele mediów:
 Deco Art Dazzling Metallics- Champagne Gold, Multi Surface metallic- Gold, Shimmer Mister w kolorze Violet i Shimmer w kolorze Carbon Black.

Praca inspiracyjna na wyzwanie w marcu SanDee&amelie's Steampunk Challenge- Anything Goes Steampunk/Industrial.


I found old record in a thrift shop. It's scratched and rather not for play, but excellent for alter, to make collage.
I used here not so many mediums, only few:
Deco Art Dazzling Metallics- Champagne Gold, Multi Surface Metallic- Gold, Shimmer Mister - Violet and Shimmer Carbon Black.

This work is inspiration for new challenge: SanDee&amelie's Steampunk Challenge- Anything Goes Steampunk/Industrial.





Dzięki wielu zgłoszeniom do wyzwania New Stash/ Forgotten Stash zwiedziłam wiele pięknych blogów i odkryłam dwa następne ciekawe miejsca z Wyzwaniami. Zatem moja płyta poleci sobie pobawić się jeszcze na Wschód :)






Visiting shares for challenge New Stash/ Forgotten Stash I discovered many beautiful blogs and next interesting places with challenges. My record will fly threre to have a fun, on East!





https://decoart.com/mixedmediablog

http://sandee-and-amelie.blogspot.co.at/2017/03/sandee-march-2017-challenge-part-one.html

14 komentarzy:

  1. O wow! Fantastycznie to wygląda :) Super wykorzystałaś tą płytę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obłędnie piękna praca!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejjjj nie mogę oderwać oczu !! Piękności <3 gratuluje zdolności i wykonania <3 Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego wieczoru <3

    OdpowiedzUsuń
  4. tu as une une belle idée de recycler ce vinyle j' aime beaucoup .
    Nate

    OdpowiedzUsuń
  5. Awesome idea with the record album, Zoja, and I love the elements you chose to go with it, especially the old Victrola! Maura xx

    OdpowiedzUsuń
  6. O jaaaaa!!!! Ty to mnie zadzwiasz Kochana, kolejną pracą mnie zainspirowałaś :) Masz glowę pełną pomysłów i oglądnie Twoich prac sprawia mi radość. Bardzo lubię te metallici od DecoArt i fajnie wygląda to na tej płycie winylowej . Ps Uwielbiam Twoje zdjecie profilowe !!!!!!!!!!! xx :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wonderful your decorated old record. Also good that you put some music elements on it.
    Great design! Wow!
    Greetings
    Sabine

    OdpowiedzUsuń
  8. beautiful Zoja, love the idea with the musican plate.
    GReets
    Alexa

    OdpowiedzUsuń
  9. Awesome. I have never seen alter scrap with gramophone disc.
    It is really unique work.

    OdpowiedzUsuń
  10. Very beautiful and unusual. Thank you from the blog Мухи Творчества!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...