Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


wtorek, 25 kwietnia 2017

Kwietniowe Fochy

Czy Wy też macie juz dość tego Kwietnia?  Pełnego zmiennej pogody, gradu, mrozu i chłodu mimo słońca?
Wyciągnęłam z szafy baletki, zaniosłam kozaki do piwnicy, a tu niestety, marzną paluszki, botki przemakają i z głupiego uporu nie wracam do piwnicy : /
Dodatkowo targają mną zmienne humory tak, że sama ze sobą nie mogę wytrzymać, reszcie współczuję. I tak się miotam, malowanie pudeł nie skończone, pit nierozliczony, post nie napisany, wściek na sklepy z wysyłką z Chin tylko tą labilność powiększają.

ATC popełniłam o tym parę tygodni temu i cały czas aktualne.
Na wyzwanie w Szufladzie Feria barw!




Pomogła mi taka ekipa farb:



https://decoart.com/blog/

7 komentarzy:

  1. Kochana, ATC Widziałam w Szfladzie i od razu zwróciłam na nie uwagę bo zdecywowanie nie da się prejść obok Twojej pracy obojętnie. Ja też miałam ciężki ten miesiąc, w końcu już mi veltshemrz minął , ale było ciężko. Cieszę się że poprawił się mi humor i mam nadzieję że u Ciebie też będzie słonecznie. Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że masz to za sobą. To daje jakąś nadzieję :)

      Usuń
  2. Trzymaj się :) Czasem tak bywa, ale jak pogoda się tylko poprawi to będzie lepiej :) Cudowne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne. Niesamowicie magnetyczny i energetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne i kolory poprawiają nastrój :)
    Głupio to zabrzmi ale cieszę się , że więcej nas z tymi humorami w kwietniu. Na szczęście miesiąc mija ale co z pogodą ? I ona musi w końcu dać za wygraną :)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...