Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


sobota, 1 kwietnia 2017

Surowo

Tym razem pokażę coś Industrial. Na kolejnym wyzwaniu Anything Goes Steampunk/Industrial postanowiłam zrobić coś, co będzie kojarzyło się z tym fabrycznym, surowym, nieco obskurnym stylem.
Tym razem to po prostu panel, na którym ważną rolę odegrały faktury z past- do spękań, ziarnista i żeliwna.
Do tego tekturowa czwórka, osłonka na diodę, klucz tarcza zegarowa. Fajnie się pracuje z takim stylem, ale trzeba uważać, by nie przesadzić :)








 Użyłam tu produktów DecoArt:
Crackle Paste, Texture Sand Paste, Fulid acrylics: Raw SIenna, Dazzling Metallics: Bright Copper, Americana Multi Surface: Black Tie i Cotton Ball, Fulid acrylics: Interference Turqouse.
I maskę Andy Skinner Industrial Elements 8x8



http://sandee-and-amelie.blogspot.co.at/

 Jak już jesteśmy w surowym klimacie to jeszcze pochwale się dokończeniem stanowiska do pracy. Biurko zrobione z Singer zyskało lampę. Po drodze były różne koncepcje, by zyskać w tym miejscu więcej światła, a pod wpływem jakiegoś impulsu zdecydowałam się na takie  rozwiązanie:
drzwi do szafy, kupione w markecie budowlanym, wieszak i lampa z Ikei- to ona głównie wyznaczyła kierunek w jakim poszłam.
 Użyłam tu : Americana Decor Chalky Finish Paint w kolorach: Everlasting, Relic i Carbon, do tego Cream Wax Clear i miejscami Cracle Paint







Teraz mam światło i ściany nie chlapię :)


http://decoart.com/blog/

6 komentarzy:

  1. Gorgeous textures and rust, oh my! Love this Zoja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow...I love your new project for the new challenge...can't wait to play along....by the way...your desk (and the shutter) are just stunning! Thank you for your sweet comment...Hugs!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie tekstury, spękania, rdza świetne. Miejsce w cudnej szarości rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne efekty z rdzą i farbą! I stanowisko pracy jest zachwycające!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Och Kochana! Jak ja uwielbiam taie surowości! Jakże pasuję do mojej przed ostatniej stylizacjii modowej. Gustuję w takich surowościach i takich kolorach Twoje pęknięcia pięknie wyszłu, bardzo fajnie to wygląda. Tradycyjnie mnie inspirujesz Kochana !Twoje stanowisko do pracy absolutnie mnie oszołomiło z wrażenia! Już wyobrażam sobie Twój dom, w którym zdecydowanie bym sie odnalazła. Jesteś bardzo klimatyczna i niesamowita :) Cieszę się że Ciebie poznałam :* Buziaczki ślę

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...