Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


piątek, 1 września 2017

Różowe złoto

Cześć!
Czujecie jesień? Zaraz będzie! Już widzę jak mi obserwowani jesienni blogerzy na tumblr.com się uaktywnili, więc wkrótce będzie pięknie.
Ja dziś w sumie nie o tym. O moim nowym kolorystycznym maniactwie.
Różowe złoto... Przybiera na sile, zaczęło się od niewinnych zameczków, łańcuszków, kolczyków, wisiorków. Czemóż więc nie użyć tego koloru w pracy, czemu nie całą pracę maznąć w tym kolorze?!

No i proszę. Tabliczka.
Na nowe wyzwanie u Sandee&amelie's Steampunk Challenge #Anything Goes











Użyłam tu kilku preparatów od DecoArt, mają trochę takich w kolorze różowego złota :)
tu farba i pasta, ale wiem, że jest więcej.



Dla tych wszystkich, co życzą szczęścia swojej chimerycznej tarczycy, bo to podobno dziś duży problem zdrowotny; tabliczka ma trochę zakamuflowany sens.

I dla tych wszystkich, którzy chcą bawić się steampunkowo- zapraszam do wyzwania!

http://sandee-and-amelie.blogspot.co.at/


A oprócz tego pobawię się jeszcze, bo właśnie znalazłam wyzwanie w Mixed Media & Art

http://mixedmediaandart.blogspot.co.il/2017/08/thematic-challenge-for-august.html
 


https://decoart.com/blog/

11 komentarzy:

  1. Powodzenia w zabawie. Tabliczka jest super i różowe złoto jest super!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Kochana :* ja od 13 lat biorę leki na tarczycę, eh. Jest to dosyć irytujące bo choroba wpłynela na moje życie niestety . Miałam też guzy tam, ale na szczęście wszystko dobrze się skończylo :) Praca jest cudowna! Uwielbiam prace w jednolitym kolorze :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. The rose gold is stunning on your wonderful piece, Zoja! hugs, Maura

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna praca! Cudowne detale! Ciężko oderwać od niej wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wonderful wall hanging! I enjoyed learning how you made it too, thanks 😁. The DecoArt pink and gold are a beautiful combination and I love how you layered all the different elements together too. Wishing you a Happy Sunday! J 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Tabliczka powinna zostać rekwizytem w jakiejś hollywoodzkiej produkcji... mega efekt końcowy... A wpadłam po prostu z rewizytą :) i zostanę na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Супер! Красивая работа. Нравится всё. Необычная фактура, детали, цветовое решение. Браво!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podobają takie prace. Twoja jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Stunning creation thanks for playing with MMA I love this.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...