Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


niedziela, 22 października 2017

Ćma i koronki

Przykro to stwierdzić ale posiadanie kota wyklucza u mnie uzupełnianie zapasów ciem. To już jedna z ostatnich w jako takim stanie. Dlatego zasłużyła sobie na jesienną oprawę.
A jesień nie zawodzi w tym roku, jest cudnie, ciepło... tylko okazji brak na zdjęcia. Muszę się zmobilizować, bo za chwilę nic na drzewach nie zostanie.  Dziś byłam w lesie, ale akurat padało i efekty tego dość mizerne- są poniżej.

Ćma znajduje się w tabliczce inspiracyjnej. Wiem, że sam pomysł używania owadzich trucheł może się wydawać dziwaczny, stąd pomysł na sentencję :) 









 Tabliczka jest pracą inspiracyjną Wyzwania w Szufladzie Jesienne Bingo. Do końca miesiąca możecie tam zgłaszać się do zabawy według wytycznych. Serdecznie zapraszam!



A tu już dzisiejsze, przedpołudniowe Jezioro Szmaragdowe w Szczecinie. Czasami tam jeździmy pobiegać, połazić dookoła, wypić kawę lawendową. Dziś  był bieg CityTrail, więc mimo kiepskiej pogody trzeba było zebrać się i w strugach deszczu przeżyć kilka godzin :)



To zdjęcie zgłoszę jeszcze do FOTOGry w Art- Piaskownicy, bo nie wiem, czy lepsze mi się w tym miesiącu trafi...






6 komentarzy:

  1. Ćma - rewelacja!!!! no i zgadza się, przy kotach o takie eksponaty wyjątkowo trudno :)))).

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie nie jest dziwavczny, a pięky! Zdecydowanie znalazłabym miejsce w domu dla tak pięknej ozodby :* Buziaczki ślę!

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurcze, zaskakujące użycie ćmy, przyznaję, że z takim pomysłem nie spotkałam się nigdy :) Nie mniej jednak, wygląda trochę jak wróżka! :) Bardzo ciekawa praca!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach ależ cudne liście w kontraście z tym mchem. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ nastrojowa praca oraz zdjęcia! Dziękujemy za udział w zabawie w ArtPiaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...