Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


środa, 1 listopada 2017

Jesienny spleen

No i się zaczęło.
Dni krótkie, wietrznie, mżawki...
Dla mnie to czas wycofania, lubię wtedy leżeć, czytać, palić świece, wyobrażać sobie różne historie, mniej i bardziej fantastyczne. budzi się też niechęć do świata tak ogólnie i dzięki temu zabiegowi mogę się od niego oderwać.
Stąd tabliczka inspiracyjna (co ja w sumie z tymi tabliczkami, tak ostatnio??) Ta jest też w sumie ostatnia z zapasów, więc jest szansa :)

Oczywiście Steampunkowa, oczywiście na Wyzwanie Special Winter Challenge u SanDee&amelie's Steampunk Challenge
To wyzwanie jest aż do Świąt, więc można sobie podłubać na spokojnie :)


Skoro już spleen, to i kolory takie ciemne. A zamiast złotej farby Rich Espresso Dazzling Metallics od DecoArt. Ponadto, te piękne ponure niebieskości zrobiłam dzięki farbom Media Fluid Acrylics: Cobalt Teal Hue, Dioxazine purple, Prusian Blue Hue, Phthalo Turquoise, oraz Shimmer Mister Turquoise. A spękania dzięki Crackle Paint. No i maska w zegary od Andy Skinner.









http://sandee-and-amelie.blogspot.co.at/2017/11/sandee-2017-steampunk-winter-special.html

https://decoart.com/mixedmediablog

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...