Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


poniedziałek, 1 stycznia 2018

Jeleń w brokacie

Hej! Mam nadzieję, że cieszycie się na ten najnowszy Rok! Ja nawet bardzo! Nie to że był poprzedni jakiś zły, źle go wspominam czy odetchnęłam z ulgą że się skończył... Ale zmieniło mi siew życiu na tyle dużo w ciągu ostatniego roku, że mam nadzieję, iż ten przyniesie bardziej stabilizację niż kolejne duże zmiany.

Chciałabym Wam życzyć, jak zawsze zapału twórczego i wspaniałych pomysłów, byście mogli je dzielić z innymi, a mi samej, bym mogła je na Waszych blogach zobaczyć :) Ponadto też, jeśli zmiany Wam nadejdą, to korzystnych warunków do ogarnięcia tego, co się dzieje. A nade wszystko spokoju i radości absolutnie nam wszystkim!

Dziś chciałabym pokazać taką może trochę świąteczną jeszcze pracę, bo użyłam do niej brokatowej ozdoby choinkowej. Podobało mi się to poroże tak bardzo,że ostatecznie nie zawisło na choince, tylko oprawiłam je w ramkę dodatkowo uskrzydlając. Do tego dodałam metalowe śnieżynki z jakieś osłonki świątecznej i dużo trybów i guzik- serduszko.
No i kolor! Razem z ciemnym turkusem Dioxazyna znów w akcji :)
Praca jest inspiracją styczniowego wyzwania SanDee&amelie's Steampunk Challenge  Anything Goes Steampunk /Industrial





 Część zdjęć robiłam w bardzo ciemny dzień kilka dni temu. Ramka została u mojej mamy, dla której to przepiękny prezent, a ja przed odjazdem nie miałam innych warunków na zdjęcia, stąd czasami przekłamanie kolorów.

Jeszcze raz Wszystkiego, co najlepsze w nowym Roku!

http://sandee-and-amelie.blogspot.co.at/2018/01/saspc-january-2018-challenge-part-one.html

3 komentarze:

  1. Cool piece Zoja! Your deep blues are amazing, and that glittered head is awesome! Happy New Year! hugs, Maura

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowa i zaskakująca praca :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...