Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


niedziela, 9 czerwca 2013

Insectorium

Pinezka ostatnio mówiła, że na ostatnią chwilę robi prace.
Ja właśnie swoją skończyłam. Po tygodniu.
Na wyzwanie w Чай с корицей. Alterowano tam książkę.
I za namową Pinezki poleci też do Craft-Szafy
Od pewnego czasu powstawał zamysł, by w jakiejś pracy wykorzyastać wszystkie te fantastyczne, ususzone owady, które można znaleźć w katach, kloszu od almpy.
Pomysł może i dziwny, ale ja zawsze zafascynowana byłam entomologią :)
Oto przerobiona gruntowanie książka...wcześniej był to "Wstęp do filozofii". Teraz insectorium, gdzie nie zabrakło moich ulubionych flaszek, pajęczyn, ważki, farb, żarówki, części od zegarów i metalowych dodatków.
Na okładce oczywiście obraz Nicoletty Ceccoli...





 No i owady...żaden nie ucierpiał, wszystkie znaleźne.



Chyba z tymi książkami to się jeszcze pobawię, choć może już nie tak turpistycznie...

24 komentarze:

  1. o mamo! jaka cudna cudniasta! to szybko jeszcze ją zgłoś do Craft-Szafy, też jest do dzisiaj - czyli na ostatnią chwilę:)
    boże! zakochałam się w tej książce!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na hey,

    Your insectarium ;) as book is great and likewise beautiful - tragically. The colors are amazing and also provocative in the world of "prisened" death. In zoology I had also my moments like this book - with same impressions ...

    Regards Senna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Senna, it isn't mistake. Insectorium is mixed word from insect and laboratorium, eventually prosectorium, from latin :) I couldn't decide witch term is more accurate...

      Usuń
    2. ... na that was clear ... - I thought You took the name from this public commercial mechanically insects out of clock works and You make them too, because I try it ... - they took it also from latin Prosektorium ;) and formed it soooo magically.

      Regards Senna

      Usuń
  3. Wspaniałe! Piękne, cudne i nie wiem co jeszcze! Ja osobiście trzymam się jak najdalej od owadów, jednak to jest po prostu genialne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka tajemnicza i ciekawa. A Twoja dbałość o najmniejsze szczególiki zachwycająca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuuuuudowna, moja właśnie miała taka być, miała....lecz wyszło inaczej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale się cieszę, że w ostatniej chwili zgłosiłaś :) i jeszcze chciałam napisać, że u mnie - za względu na koty - to się owadów latających nie uświadczy...

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie te twoje klimaty . Twoje prace są jak okno do innego abstrakcyjnego świata a ja lubię przez to okno zaglądać. Całusy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. magia! wnętrze prowadzi w inny świat... dziękuję za udział w wyzwaniu Craft-Szafy

    OdpowiedzUsuń
  9. Obłęd w każdym calu i detalu! Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft-Szafy

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowita praca!!!!
    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu.
    wiosanka DT Craft-Szafa

    OdpowiedzUsuń
  11. Cóż ja będę pisać, wszystko juz chyba zostało napisane, twoje wszystkie prace są genialne i wciągające... zastanawia mnie tylko jedno... Jaki kierunek ewentualnie studiujesz lub studiowałaś, skoro na warsztat poszedł akurat wstęp do filozofiii... Ja miałam dośc tej książki już po 1 zajęciach... :):)

    Dziękuje za udział w wyzwaniu Craft Szafy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oczywiście nigdy nie sięgnęłam do tej książki wcześniej. Korzystałam na studiach z "Historii filozofii". "Wstęp" jest mojego konkubenta i były dwa takie egzemplarze w domowej bibliotece. Zdrowa nigdy bym się nań nie pokusiła, tym bardziej, by czytać :)

      Usuń
  12. Niesamowita praca. Dech zapierająca.

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialna...robale wymiatają ...reakcja moje synka...mamo bleee :) cudna :)dziękuję za udział w wyzwaniu Craft - Szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Восхитительная работа! Спасибо за участие в нашем задании!

    OdpowiedzUsuń
  15. praca powala niesamowitością!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. taka magiczna, niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kapitalny klimat stworzyłaś:) Niesamowite te Twoje scrapki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudo :)
    Jakbyś otworzyła magiczne drzwiczki do pokoiku z innego świata ....

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...