Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


niedziela, 23 lutego 2020

Niebieskie Migdały

Cześć!

Dziś trochę dosłownie o marzeniach. Kto z nas nie słyszał, że myśli o niebieskich migdałach? Wiadomo, niebieskich to nie ma. Ale to chyba nic trudnego je pomalować? :) To takie symboliczne urealnianie marzeń. Jakkolwiek by to nie brzmiało.
Ja ostatnio jedno ze swoich spełniłam, nauczyłam się jeździć na nartach na przykład i byłam w górach zimą. I dodatkowo widziałam Góry Stołowe. Dla człowieka wychowanego na płaskich jak patelnia terenach, to absolutnie super sprawa :)
Strachu było sporo, ale ekscytacja nowym doświadczeniem przeważyła. Wyjście poza utarte ścieżki funkcjonowania jednak nie są takie straszne.

Jako, że ja osobiście potrzebuję przygotowań do realizacji takich marzeń, to  szykowanie się mentalne poprzedziłam zrobieniem sobie tabliczki motywującej. Na której znalazły się owe niebieskie migdały, dodatkowo motyw ten wyznaczony jest przez wyzwanie w Szufladzie o takim tytule i jest to praca inspiracyjna.







Użyłam tu do faktur/tekstur pasty piaskowej, pasty Fiber Pentartu, oraz stempli potraktowanych pudrem do embossingu. Tutejsze faktury są dość subtelne, ale miały być jedynie tłem dla moich skrzydlatych migdałów. Zgłaszam tę pracę do wciąż trwającego wyzwania w Art-Piaskownicy




Warto spełniać różne swoje marzenia, jeśli nie jako skok na głęboką wodę, to małymi kroczkami i przygotowując się do tego, osuwając strach :D
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...