Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


poniedziałek, 2 września 2013

udział Emocji

Ja w sumie nie lubię zmian, tych radykalnych zwłaszcza, chyba, że są mocno przeze mnie wyreżyserowane i mam czas na to, by się z nimi utożsamić. :)
Jako, że do pewnych zmian dojrzewam i trochę próbuję się w nich umieścić, a także pod wrażeniem wyzwania #77 w scrapki-wyzwaniowo dotyczącym Zmiany powstał taki oto wpis z cytatem mojego psychologicznego idola :) Bo jak się nad tym trochę zastanowić (bez zbędnych teoretycznych dociekań nad procesem) każdą zmianę muszą wywołać pewne emocje...
Praca z udziałem obrazu karty Tarota oznaczającej zmianę, gesso, gel-medium, perfect pearls, farb i gelatos...

 No i decyzja, by użyć w końcu cekinów, które dostałam od Senny (wyglądają tak ładnie w pudełku, że żal było tknąć, hehe); pod wpływem nagrzewnicy fajnie się wyginają...
 
 I mgiełki perfect pearls...czy ja mogłabym się z nimi rozstać?

12 komentarzy:

  1. Super, no i ten cytat też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo nastrojowo :) i ta karta tarota dodaje uroczego dreszczyku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ohh, I love this....I really do! It's a unique page...hope you win the challenge!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny, nastrojowy, pobudzający umysł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna praca,

    Prosze o kontakt na mój email: sppike@buziaczek.pl w sprawie wymiany smashowej u BOEI ;)

    Potrzebuje Twój adres do wysłania smasha;)

    http://podwiatrakiem.blogspot.com/2013/09/wymiana-smashowa-losowanie.html

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowita praca z niezwykłym tłem! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejna świetna praca ;)
    a ja zapraszam po odbiór wyróżnienia na wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego: http://www.kwiatdolnoslaski.pl/2013/09/wyniki-wyzwania-czarnego.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny wpis! Tyle w nim emocji i wyrazu...

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspanialy mediowy wpis!

    Dziekuje za przypomnienie. Ja ostatnio kocham niebieskosci, turkusy, ale jaki zrobisz smash, z pewnoscia bedzie wspanialy. Jesli Ty masz jakies zyczenia to rowniez poprosze o sugestie.
    Pozdrawiam cieplo
    angel

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny, pomysłowy wpis:) Cudownie zmediowany;)
    Mój komputer nie odczytuje Twojego maila, wiem że czasem z automatycznym połączeniem z pocztą jest na Bloggerze problem- proszę, odezwij się do mnie na: boei@onet.pl i przyślij też zdjęcia swojego smasha:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Smash dotarł :) Jest wspaniały! Jak stwierdziła moja córka - idealny dla mnie :)
    Dziękuję ogromnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Hey Licho,

    fine, that the sequins have found a sense. As usually a wonderful game as well as the scrap in your so typical colours.

    Regards Senna

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...