Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


sobota, 18 października 2014

Nowy początek kończącego się roku...

Czasem tak mam,że już nie mogę patrzeć na jakieś swoje wcześniejsze prace i albo je rozwalam, albo przerabiam.
Tym razem padło na kalendarz. Był sobie biało kremowy i od jakiegoś czasu czułam, że czas z nim coś zrobić.  Postanowiłam przemalować go na ciemniejsze kolory, dodać trochę masek, pudrów, płatków miki. Jak zwykle przyklejone zostały różne różności, tworząc śmieciową kompozycję. Dodałam też papiery z mojej ulubionej ostatnio kolekcji Nature Walk. Wygrzebałam też zapomniane całkiem tekturki 7DotsStudio i dołączyłam poczerniony enamel accents zawijas. I w ten sposób powstał sobie taki kokosznik z aplikacją.





Oczywiście daty i miesiące są jak najbardziej wymienialne...na razie ta wersja kalendarza pozostanie na dłużej.




 Kalendarz zgłoszę na wyzwanie na blogu 7DotsStudio pt. "New Begining"


8 komentarzy:

  1. OOO! ale fajny kalendarz, ile tu się dzieje, niezwykle złożone tło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Striking creation! Love the layers and the textures! Thank you for joining us at 7 Dots Studio!

    OdpowiedzUsuń
  3. What an interesting creation! Thank you so much for playing along with us at 7 Dots Studio!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cool creation! very interesting texture! Thanks for playing along with 7Dots Studio!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ intrygująco!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu 7 Dots :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowity kalendarz. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o jejku! i jak zwykle się przyklejam do monitora i obserwuję. ośmiornica jest. czaszka też jest. i żaba. ale, że robala się nie dopatrzyłam, to chyba jakieś moje przeoczenie. bo przecież robal musi być!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...