Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


czwartek, 1 marca 2018

Nie czekaj!

 Cześć :)
Ostatnio słucham sobie często piosenki Barbary Wrońskiej "Nie czekaj". Bardzo mi się spodobał klimat lat siedemdziesiątych i tekst. To, że nie ma co czekać na zmianę, jeśli ją widzisz, jeśli wiesz, że ona będzie jak skok z krawędzi. W nieznane, ale lepsze.
W sumie to ona jest taka trochę samobójcza :) Ale dzięki niej zrobiłam wpis do art-journala, odkurzyłam znajomość z tą formą prac.
Strona jest pracą inspiracyjną do nowego wyzwania u SanDee&amelie's Steampunk Challenge #Anything Goes Steampunk/Industrial.
Użyłam tu tekturki od Boozybear , Pana z parasolem.
I w zasadzie nie chodziło o to, by było w stylu lat siedemdziesiątych, i nie chodziło o to, by padał deszcz. Ale czy skoczy? :)
Ma parasol. Czy wystarczy?


 Złoty chłopak :)





Zachęcam do udziału w wyzwaniu! Nagrody zawsze warte świeczki :)

http://sandee-and-amelie.blogspot.co.at/




2 komentarze:

  1. Wonderful pages, Zoja! Love your colors, and the awesome textures you've created. Do I spy a crocheted gear?! Awesome! hugs, Maura

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...