Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


piątek, 1 maja 2020

Spękania

Cześć!

No nie wiem jak Wy, ale ja nie zostaję w domu, ze względu na pracę. Po powrocie zajęłam się nową manią, jaką jest szycie maseczek. Kupiłam maszynę, na którą nie muszę krzyczeć i stosy fajniutkich tkanin i oddaję się czasem do późnej nocy mojej nowej pasji.

Mixed-mediowo też trochę tworzyłam, dziś wracam z ostatnią pracą, ale po drodze kilka ich zrobiłam, tylko nie pokazałam tutaj, muszę nadrobić zaległości, bo to takie moje covidowe skarby :D



Ten duży tag jest pracą inspiracyjną do majowego wyzwania Anything Goes Steampunk/Industrial w SanDee&amelie's Steampunk Challenges  W poprzednim wyzwaniu wzięło udział baaardzo dużo osób!
Zapraszam!









Dodatkowo zgłaszam taga na wyzwanie Art-Piaskownicy



Trzymajcie się zdrowo! Miłej zabawy!

3 komentarze:

  1. Love the wonderful rust and textures on your big tag, Zoja! Hope you are well, Maura

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa praca .Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...