Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


niedziela, 1 listopada 2020

Gwiazda

 Cześć! 

Ja wiem, że jest jesień, że dopiero liście zaczynają swą przemianę na drzewach i podróż z wiatrem, a u mnie tu dziś tak jakoś zimowo...

Powodem jest dwumiesięczne wyzwanie u SanDee&amelie's Steampunk Challenge, będzie trwało do końca roku, a po drodze może się sporo dziać. 

Winter Special- Anything Goes Steampunk\ Industrial



Dlatego zdecydowałam się na taką stylistykę. To taki magiczny czas, okres Wszystkich Świętych, Zaduszek, wróżb Andrzejkowych, Boże Narodzenie. Gwiazdka zatem musiała być synkretyczna.
















Produkty DecoArt użyte do tej gwiazdki:





4 komentarze:

  1. Gwiazda jest piekna! Buziackzi

    OdpowiedzUsuń
  2. This is such a beautiful piece of home decor, like a displayed affirmation for us to be uplifted each time we catch a glance. Stunning mixed media creation. Thank you so much for sharing this delightful and inspiring piece of art. Creative wishes Tracey x

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa praca 🙂 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...