Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


niedziela, 21 marca 2021

Kruk Fibonacciego

 Cześć!

Dzisiaj nietypowo podjęty temat "Ptasie trele" w Szufladzie. Ja jeszcze nie czuję wiosny, co rano zmagamy się z mrozem i śniegiem, wiec moja praca mało ma wspólnego z porą roku. Bardzo spodobał mi si ten kruk na stercie książek. Ostatnio wróciłam dzięki zmianom w miejscu pracy, a następnie siedzeniu w izolacji covidowej do lektur i filmów, gdzie ożywają motywy i klimaty średniowiecznych i renesansowych twórców, dawnych budowli, dzieł Leonarda Da Vinci. Sprawiłam sobie też piękny wisiorek na urodziny ze spiralą Fibonacciego. Wszystko to składa się na ten mój matematyczno- alchemiczno- baśniowy nastrój.

 








 A to ów wiosiorek :)




2 komentarze:

  1. Zoja, I love your Fibonacci Raven! Very moody, much like our spring has been too. What a gorgeous birthday necklace, happy birthday! hugs, Maura

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...