Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


sobota, 23 czerwca 2012

umysłowo...

Ten wpis do Journala pod tytułem "machina umysłu" powstał z myślą o siedmiu ulubionych rzeczach, na scrapki-wyzwaniowo można było sobie wyprodukować coś z siedmiu ulubionych materiałów. U mnie kolorystycznie też ulubione- turkus i brązy...
U mnie to wygląda tak:
1.baza z ulubionego papieru- kolekcja "steampunk debutante" od G45 i z tegoż papieru reszta rzeczy papierowych, w tym wycięte literki...
2.wykrojnik "distressed doily"
3.czarny tusz
4.stempel z tej samej serii, co papier od hampton art...
5.turkusowy puder do embossingu rangera
6.wycinankowa tekturowa ważka
7.złoty trybik od zegara
li i jedynie...



Kolejny wpis dotyczył kręcioła...czyli tego co mnie kręci...nie mogłam się jasno określić, bo za dużo tego...więc powstało pewne zgęszczenie...treści...umysł i się nagrzał :)




A poza tym jeszcze drobne zdjęcie...taki "work in progress"...mojej torby, z kilkoma ulubionymi motywami :)

6 komentarzy:

  1. piękny umysł :) wspaniale wykorzystałaś te siedem elementów!
    zakręcony i bardzo pozytywny motyw "co mnie kręci?" świetnie to wszystko skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe masz prace. Cieszę się, że do Ciebie trafiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie Ci się w głowie kręci. Czemu akurat jeżdżenie metrem? Torba w zajawce ciekawie się zapowiada czekam na całościowy obraz całości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała i ciekawa praca:) Super!
    Ślę słoneczne promyki z pozdrowieniami*
    Peninia ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę piękne są te Twoje art-journale, czy ja się kiedyś tego nauczę? Pozdrawiam - Kasia - ta z warszawskiego zlotu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...