Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


Translate

niedziela, 10 stycznia 2016

Warsztatowo, orkiestrowo

Przez ostatnie miesiące pilnie pracowałam w pracy z grupą klientów na warsztatach przybliżających różne techniki rękodzielnicze oraz promując pracę grupową jako aspekt samorozwoju :)
 Z okazji finału WOŚP przekazaliśmy naszą twórczość, mam nadzieję, że pójdzie w świat i dzięki temu będzie z tego korzyść dla potrzebujących, a dla nabywców trochę radości. Pokażę Wam niektóre prace. Twórcy uczyli się w zasadzie od podstaw, niektóre mają mój większy wkład, w inne praktycznie się nie wtrącałam. Bywały też chwile awarii, gdzie trzeba było wszystko psuć i zaczynać od początku. Ot, licho nie śpi.

To jeden z mini albumów. 


 Zdjęcia robione na szybko i to tu, to tam.




Chustecznik



 jedna ze skrzyneczek




 Zrobiliśmy też mnóstwo tabliczek inspiracyjnych z cytatami i serduszek






a także deseczki do kalendarzy z wyrywanymi kartkami. 




Ozdabialiśmy różne przedmioty, zrobiliśmy kwiaty i rękawiczki z filcu. Ogółem przekazaliśmy jakieś 50 prac.
Po tym wszystkim, gdzie przez ostatnie tygodnie, kiedy trzeba było wszystko zakończyć, zweryfikować i opakować, kiedy szalałam wśród ostatnich poprawek, a potem metrów sznurka i stosu metek, planuję odpocząć. Przynajmniej przez kilka dni :)

3 komentarze:

  1. Ile cudownych i pięnych prac ! Szczególnie mini albumim mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prace mam nadzieję że cieszą się dużym zainteresowaniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne prace. Mi też szczególnie do gustu przypadł albumik :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...