Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


niedziela, 1 października 2017

Młody Charles

Zdjęcie młodego Charliego Chaplina wpadło w moje ręce gdzieś z odmętów internetu i tak mi się spodobało, ze postanowiłam zrobić LO. Uwielbiałam oglądać jego filmy jako nastolatka, a "City Lights" obejrzałam nie wiem ile razy :) Zdjęć bez makijażu i przebrania za Trampa znam niewiele, to będzie moim ulubionym.
Użyłam tu niewielu kolorów i wydobyłam na prawdę zapomniane papiery, gdzieś z głębin pudła. Sama forma scrapa też raczej jest przeze mnie używana, ale można powiedzieć, że jestem zadowolona z efektu.

Praca powstała na najświeższe wyzwanie u SanDee&amelie's Steampunk Challenge i tam serdecznie zapraszam!








http://sandee-and-amelie.blogspot.co.at/


Pracę zgłaszam też na wyzwanie w 7 Dots Studio: Favourite Historical Figure

6 komentarzy:

  1. Piękna praca, cudne detale!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, jesteś osobą na której można się inspirować. Pięknie połączyłaś wszystko kolorystycznie , a zardzewiały trybik dał tutaj smaczku :) P.s. Pisałaś o Pędzlu jaki kupiłaś , to był owalny? Masz nadal z nim problem ? Taki Pędzel może być i łatwy i trudny zaraze ze względu na zbite włosie . Najlepiej nadaje się do płynnych fluidów, jakby co to pisz ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana w odpowiedzi na Twój Komentarz w sprawie pędzli , taki ubity pędzel owalny jest przeznaczony do płynnych fluidów ewentualnie do kremowych paletek do konturowania. Jeśli chodzi o rozświetlacz to musisz mieć bardzo mięciutki pędzelek z rzadkim włosiem. W tym filiku mam taki na minucie 11:18 https://www.youtube.com/watch?v=zJzjN8yYIvE Buziaki Kochana:*

      Usuń
  3. Great scrapbook page, Zoja! All the gears look great around that moody dark photo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing creation! thanks for playing with 7 Dots Studio this month.

    OdpowiedzUsuń
  5. a great era and historical feature. One of the greats of that time. Fabulously done. Thanks for joining us at 7 Dots Studio

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...