Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


czwartek, 25 stycznia 2018

Dostrajanie

Dziś pokażę Wam kartkę. Jako, że żaden ze mnie kartkowy mistrz i robię je rzadko, z powodzeniem mogę powiedzieć, że to najpiękniejsza i najlepsza kartka, jaką udało mi się zrobić. Solenizant, bo to kartka urodzinowa, wedle statystyk to ktoś jeden na milion :) więc i musiał dostać coś szczególnego.
Ponadto z naszej codziennej pracy ukłuły się pewne symbole, których kartka jest pełna i w sumie zrozumiale są tylko dla niego.
Ale jak zwykle zdjęcia nie wyszły najlepiej. Motyw nieba z gwiazdami i postaci majstrującej przy urządzeniu serca są wewnątrz papierowej ramy. Gwiazdki są na piance dystansowej, postać też, dodatkowo pomalowałam je farbą fluorescencyjną i dwie z nich wiszą na nitkach, których długość można regulować.
Postać wzięłam z pinterestu, gdzie natrafiłam na obraz Charliego Bowater.







 I do tego pudełko :)



1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...