Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


czwartek, 1 lutego 2018

Dioxazyna 2

Tak. Ten kolor powrócił. Znów zajął pierwsze miejsce.
Ta praca to kolejny kolaż, na tekturze. Wykorzystałam tu trochę elementów biżuteryjnych, nieco tekturowych wycinanek i oczywiście tarczę zegarową i odlew głowy. A reszta, to już okazyjnie, co wpadło mi w ręce.
Wymiary tej pracy to 20x30.  Przewidziana jest na okładkę kalendarza, ale póki co stoi i cieszy mnie.
Kolaż powstał jako inspiracja na kolejne wyzwanie Everything Steampunk/Industrial u SanDee&amelie's Steampunk Challenges






http://sandee-and-amelie.blogspot.co.at/

Pracę zgłaszam też do zabawy w Art- Piaskownicy, wyzwanie Steampunk Style, a jakże :)

http://art-piaskownica.blogspot.com/2018/01/style-steampunk.html

8 komentarzy:

  1. Wow! Your blues and purples are amazingly electric, Zoja! Love all the textures in the background, and wonderful elements you've grouped. hugs, Maura

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing colours and depth, Zoja! Wow!

    Hugs,
    Claudia x

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała praca, mnogość i ciekawa kompozycja detali zachwyca, kolorystyka fantastyczna. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia. Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawa praca, podoba mi się ten mocny niebieski kolor tła. DT Art Piskownicy-Reniferove

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow. Love the Blue. Ist powerful. Hugs Alexa

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite są te barwy. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...