Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


poniedziałek, 16 kwietnia 2018

Lustereczko

Miałam ja sobie lustereczko, okrągłe, bez ramki. Postanowiłam, że oprawie je jakoś po swojemu.
Ramę wykonałam z grubszej tektury, okleiłam koronkami, nakleiłam resztę, pomalowałam gesso, farbą, popsikałam mgiełkami i tak oto. Ramka wisząca.

Powstała jakiś czas temu na wyzwanie Otwórz Szufladę- Lusterko. Zabawa jest do 19 kwietnia, jest jeszcze chwilka na zgłoszenia, jakby ktoś chciał.










http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2018/03/otworz-szuflade-w-marcu.html

1 komentarz:

  1. No boska ramka, masz niesamowity talent i jesteś totalnie kreatywna. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...