Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


wtorek, 1 maja 2018

Chrobotek w butelce

Dzień Dobry!
I znów zielono, znów jest wiosna, znów liście i kwiaty! Znów kolory.
Co prawda wszystko mnie ostatnio denerwuje i mało spokoju mam w sobie ale napawa mnie otuchą to, co dzieje się za oknem, ta zieleń nieco mnie wygasza :)

W związku z tym sięgnęłam po mój ukochany kolor Chalky Finish Paint "Keepsake". Już tu bywał w przeszłości :)
Praca powstała na majowe wyzwanie Anything Goes Steampunk/Industrial. 


Hi!

Here it came! Green is everywhere, spring again, leaves and blossoms again! Coulors again.

Thought everything annoys me reently and I have hardly peace inside me but it comforts me what's going on outside the window, this green quits me someway :)

Therefore, I took and used my beloved Chalky Finish Paint "Keepsake". It's been here few times :)

This work was created on the May challenge of Anything Goes Steampunk / Industrial.








Użyłam tu takich produktów DecoArt i Americana Decor:

Team of DecoArt & Americana Decor products I used:



http://sandee-and-amelie.blogspot.co.at/

https://decoart.com/blog/

8 komentarzy:

  1. Wow! You did an amazing job with the chalky finish paints on that background, Zoja! LOVE love love all the elements you have combined and the design is just stunning! Very cool!
    Claudia xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Choc nie przepadam za niebieskim ta praca mnie urzekła.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Your colors have a life of their own, Zoja, and are gorgeous!! Love all the elements you've added in to this! hugs, Maura

    OdpowiedzUsuń
  4. love the colours you have created by cleverly blending Awesome project Have a lovely weekend xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedna z najlepszych prac jakie widziałam. Kocham takie baśniowe klimaty. Genialna praca, kolorystyka i wszystkie dodatki. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...