Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


sobota, 1 września 2018

Gwiazdeczka

W tym roku znów byłam na Jarmarku Dominikańskim...Za każdym razem mam tam swoje punkty, w które zaglądam i gdzie sobie sprawiam przyjemność nabycia jakiegoś skarbu do dalszych prac.
Może nie są to jakieś zatrważające ilości, ale...
Ponadto odwiedzam na lokalnym rynku stoiska z gratami... i tam kiedyś nabyłam małą szufladkę : 9,5x11,2cm. Przeleżała sobie jakiś czas w moich skrzynkach... Udało mi się kiedyś kupić kilka połamanych porcelanowych laleczek, do tego jakaś stara biżuteria... i teraz te znaleziska połączyłam.
Powstał mały shadowbox ze sceną jednego aktora, postacią, która ma rozświetlać mrok drogi. Gwiezdne dziecko.
Szufladka jest pomalowana tyko tam, gdzie było surowe drewno, bez wcześniejszego lakieru.
Zmieniłam jej też rączkę.

 Praca jest inspiracją DT do najnowszego wrześniowego wyzwania SASPC September 2018 Challenge







Użyłam tu tylko kilka farb DecoArt FLUID ACRYLICS:
Quinacridone Red,
Cobalt Teal Hue,
Phthalo Turquoise
oraz Dazzling Metallics Champagne Gold

A tu jeszcze łupy z jarmarku:




https://sandee-and-amelie.blogspot.com/

https://decoart.com/mixedmediablog/


4 komentarze:

  1. I can imagine the enjoyment you have hand finding each element for this creation a unique way to dress up that salvaged draw. Love how you have kept some of it's own style and only touched up in areas. I'd love to see this up close and run my hand across that jewellery and chains. Fabulous piece of inventive art, so pleased you have shared it.
    Creative wishes Tracey.

    OdpowiedzUsuń
  2. LOVE your starchild and that drawer, Zoja! Absolutely amazing and magical!

    Claudia xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa praca, ma w sobie coś przerażającego, ale jest genialna. Uwielbiam tak kreatywne prace, coś, czego wcześniej nie widziałam, rewelacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Love all the little trinkets and treasures you found to add to your shadow box scene, Zoja! Very Cool!! hugs, Maura

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...