Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


niedziela, 1 lipca 2018

Złoty Balonik

Notesów nigdy dość!
Ten jest niewielki, miał kartki i okładkę z papieru czerpanego, znalazłam go w jakimś lumpeksie. Przeleżał sobie w zbirach pod tytułem "bazy". Ostatnio zachwyciły mnie tu i ówdzie prace z takim jakby mchem, nie pamiętam już, gdzie je widziałam... No i w związku z tym pomyślałam, że zacznę też próbować mchu :D
Stąd kolejna okładka, kolejnego notesiku.
Jako letnia inspiracja dla Wyzwania Summer Special Anything Goes Steampunk/Industrial u San Dee&amelie's Steampunk Challenge.
Wyzwanie trwa dwa najbliższe miesiące, wiec zapraszam do letniej zabawy!







https://decoart.com/blog/

Takich produktów użyłam w tej pracy od DecoArt:


https://sandee-and-amelie.blogspot.com/2018/07/sandee-steampunk-summer-special-2018.html

4 komentarze:

  1. Such bright vivid colors on your makeover notebook! Love all the steampunk bits and pieces. Have a great summer, Zoja! Maura

    OdpowiedzUsuń
  2. Love the bright colours!! Fab project Have a lovely Summer xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Notes... szok. Prawdziwe dzieło sztuki, kolory mnie zachwycają. Brawo. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...