Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


wtorek, 1 stycznia 2019

Tag

No. To mamy ten kolejny rok :D
Jakoś jeszcze nie chce mi się wierzyć, że tamten już się skończył, pewnie przez miesiąc jeszcze w datach będę się mylić :)
I mam nadzieję, ze dla każdego ten rok będzie jakoś lepszy niż poprzedni.
Dla mnie był najtrudniejszy pod wieloma względami, bo bardzo nie lubię zmian, które mi ktoś narzuca, nawet, jeśli potem okazują się jakoś dobre.
Ale dość o tym. Czas na nową nadzieję. I nowe postanowienia. Ja sobie postanowiłam robić więcej tagów.
Robiłam je dość rzadko. Może to się zmieni.
ten powstał na Noworoczne Wyzwanie Anything Goes Steampunk/Industrial
SanDee&amelie's Steampunk Challenges


 Bazą jest tag od kurtki zimowej, taki duży, z doszytym sznurkiem. 



 Kupiłam sobie ostatnio zestaw wykrojników, gdzie był taki napis. Jak znalazł :)
Z nowych zakupów to jest tu jeszcze papier UHK Gallery i maski Stamperii.
 Kiedyś na jakieś inne wyzwanie robiłam taki tag, też był Steampunk. Ale zdjęcia zgubiłam...Mam już tylko to... Może znajdę to jednak pokażę.


https://sandee-and-amelie.blogspot.com/2019/01/saspc-new-years-january-challenge.html

3 komentarze:

  1. Wonderful tag, Zoja! Love the blues and browns and all the detail you built into this. Happy New Year! Maura

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Maura, I know I'm not good at tags :) Happy New Year too!

      Usuń
  2. I think you tag is magnificent, so much detail and embellishment to investigate and a fabulous shape to work on. Both new and old are superb. I look forward to hopefully seeing many more tags created by you during the year. Wishing you a Happy 2019.
    Creative wishes Tracey x

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...