Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


wtorek, 25 grudnia 2018

Choinka

I już Święta!
I już minął ten rok!
Nie powiem że szybko, ale chyba się starzeję, bo mam wrażenie, że szybciej niż kiedyś :D
Mimo zapadania w sen zimowy i przedświątecznego pośpiechu, strojenia 3 choinek i robienia świątecznych dekoracji w pracy znalazłam chwilkę na taką oto choinkę z płyty mdf. Kupiona w DecoKreacjach razem z innymi fantastycznymi mediami, odlewami itd., które widać na niej i śnieżynkami z tekturek.


W transporcie połamał mi się gipsowy odlew. Nie byłoby licha, gdyby nie to, co nie?



 I druga strona




 
W Szufladzie jest cały post inspiracyjny, jak ktoś szuka pomysłów na świąteczne ozdoby, to zapraszam gorąco do oglądania tego, co wymyśliło grono Projektantek :D

A ja przy okazji życzę z okazji Bożego Narodzenia wszystkim odwiedzającym mój nieco zakurzony blog , aby spędzili ten czas relaksując się, na miłych rozmowach, lenistwie z odrobiną dobroczynnej aktywności, jedzeniu smacznych rzeczy i "ładowaniu akumulatorów" przed nowym rokiem. Dziękuję, że jesteście! Buziaki!


3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...