Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


piątek, 1 lutego 2019

Tag 2

No cześć!
Nie wiem jak u Was, ale w moich stronach dalej jest listopad. Śniegu było może ze trzy dni wszystkiego razem, ilość nie powalała i zaraz się topił. Jest szaro, brudno, ponuro, ciemno. A ja bym tylko spała. Czekam na urlop. I na śnieg! Póki co w tych ciemnościach zrobiłam kilka rzeczy. Na przykład tag. Chyba polubiłam te formę, zobaczymy, na jak długo :D

To inspiracja do kolejnego  wyzwania SanDee&amelie's Steampunk Challenge 






 Ta praca jest bardziej industrial, bo rzadko robię w tm stylu, zapominam się. Jak macie ochotę, to zapraszam do zgłaszania swoich dzieł!



https://sandee-and-amelie.blogspot.com/2019/02/sandee-february-2019-steampunk-challenge.html

1 komentarz:

  1. I like how you went industrial with this tag, Zoja! I keep finding more each time I look. I hear you on the long dark days, hope the sun comes out for you soon! Maura

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...