Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


sobota, 16 lutego 2019

Jednorożec

Cześć!
To urodzinowy post, taki trochę pamiątkowy.
Nic niezwykłego. Kolejna okładka do rocznego kalendarza. Ociągałam się ze zrobieniem go dość długo, bo przede wszystkim chciałam coś innego w kolorystyce. Skusiłam się na wyzwanie wyzwanie w MiexedMediaPlace. Kolory i motyw gwiazdek, migocących drobinek, złotawego światła... Cudo



Ten jednorożec z brokatem w środku skradł moje serce! Choć nie wiedziałam jaka będzie okładka, to on od początku był na nią przewidziany! Nie mogło zabraknąć ważki- tym razem guzik i popiersia- gipsowy element zegarowy. No i coś ruchomego- obecnie rączka do szuflady :D

A przy okazji buszowania po różnych blogach odkryłam jeszcze kilka innych zabaw, które mnie zainspirowały.







Tył


A tu moodboard. Piękny!
(Link po naciśnięciu zdjęcia)
https://mixedmediaplace.blogspot.com/2019/01/january-challenge.html

https://decoart.com/

5 komentarzy:

  1. Стильный получился блокнот! Спасибо, что творите вместе с нами - блогом Лазер39!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna praca! Inspirujące!

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful journal cover. Thank you for joining us at Mixed Media Place.

    OdpowiedzUsuń
  4. Интересный подход к стимпанку как в цветовой гамме, так и в выборе элементов декора! Спасибо, что вдохновились заданием ВСК ))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...