Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


piątek, 1 marca 2019

Wings

 No, cześć!
Przyszedł marze i od kilku dni czuć jednak wiosnę. Może to tylko życzenia, ale z drugiej strony po prawie czterech miesiącach bezustannego listopada, to naprawdę widać odmianę :)
Na pewno jest tak, że jednak więcej sobie siedzę i dłubię, ale brak mi motywacji do jakiś większych projektów, typu album czy coś...
Miesiąc rozpocznę od pracy inspiracyjnej na blog SanDee&amelie's Steampunk Challenge Anything Goes Steampunk/Industrial. To kolejna industrialna praca, na tekturze 14x21cm.
Pracuję nad surowością takich prac, żeby nie wkładać do nich za dużo elementów.
W tym miesiącu będę też miała okazję to poćwiczyć, jadę na warsztaty z Andym Skinnerem do Poznania, już zaczynam przebierać nóżkami przed wyjazdem :D na pewno będzie kreatywnie i intensywnie.








Mam nadzieję,  że u Was też dobrze z humorem i że pomysłów kreatywnych Wam nie brakuje!  
Byle do wiosny!

sandeeandamelie.blogspot.com


1 komentarz:

  1. I really like the textures and use of space on this Zoja. The hint of color is wonderful too. hugs, Maura

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...