Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


poniedziałek, 1 kwietnia 2019

Extravaganza

Byłam na warsztatach w Poznaniu! Z Andym Skinnerem i Moniką Maksym. Było super, mediowo, intensywnie, wesoło. To moje drugie warsztaty z nimi, wcześniej byłam w Krakowie, ale do tej pory nie zebrałam się, by pokazać tu tamte prace... Spotkałam znajome z poprzedniego wyjazdu, poznałam nowe, fantastyczne osoby. Świetny klimat i zgrana drużyna :D

Zrobiliśmy trzy prace na warsztatach  głównych i jedną na make&take ale tej nie skończyłam jeszcze.

Jedna z nich będzie inspiracją na Kwietniowe wyzwanie SanDee&amelie' Steampunk Challenge. Jest to notes zrobiony u Andy Skinnera. Pokryty niebieską patyną, do przetrać użyliśmy jakiś nowych jego wosków.




A to już reszta wasztatowych cudów!!!

Obraz  kafelków malowanych przy pomocy gelly plate i gumowego wałka.



I pudełko









https://sandee-and-amelie.blogspot.com/


2 komentarze:

  1. Beautiful creations. I adore the colour combo on the first piece. Stunning! x

    OdpowiedzUsuń
  2. Zoja, this looks like it was a fantastic art workshop! Your makes are gorgeous!!! It must have been so fun, Maura

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...