Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


środa, 1 maja 2019

Owady

Pozdrawiam Was Wiosennie!

W końcu przyszła zieleń i słoneczko! Mnie to pozytywnie nastraja, poza tym nadchodzą dla mnie następne zmiany, niektóre drobne, niektóre większe ale mam nadzieję każda ostatecznie przyniesie coś dobrego, mimo, że z początku może tak to nie wyglądać...
Zaniedbałam przez to ostatnio sferę internetową i blogową strasznie, liczę ze to jakoś obie ogarnę i będę Was podglądać częściej i pisać. Bo brakuje mi tego, ale nie mogłam się zmobilizować.
Dziś trio tagowe, w którym po raz pierwszy wykorzystałam kilka nowych lub zapomnianych rzeczy.
Przede wszystkim nowe, przepiękne wykrojniki z owadami. Tego mi brakowało! Oraz dawno zapomniane foldery do embossingu, niektóre nie użyte jeszcze ani razu. I farba Sterling Silver.

Tagi to inspiracja do majowego wyzwania SanDee&amelie's Steampunk Challenge Anything Goes Steampunk/Industrial.

Zapraszam!






A tu już użyte produkty DecoArt:


https://sandee-and-amelie.blogspot.com/

https://decoart.com/products/

3 komentarze:

  1. Fab trio of Tags love those die cut insects too x

    OdpowiedzUsuń
  2. Love the giant insects on the industrial tags, Zoja! hugs, Maura

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te wykrojniki i wspaniałe tagi wykombinowałaś :-). Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...