Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


poniedziałek, 1 lipca 2019

Tabliczki

Hej!
Na warsztatach w Poznaniu uzupełniłam zapas tabliczkowy i teraz królują jako bazy do kolejnych prac.
Dziś będą dwie. Niewielkie. Takie szesnastocentymetrowe.

Pierwsza z nich to inspiracja do letniego wyzwania SanDee&amelie's Steampunk Summer Challenge.


 Grafika ze sterowcem leżała naprawdę kilka lat... zazwyczaj była do czegoś albo za mała, albo za duża :D




 Druga tabliczka stała się prezentem dla człowieka w kryzysie :)


 Czarna i iryzująca...I wykrojnik jest mój i tylko mój!







Oczywiście media z DecoArt. Poniżej zdjęcie co ja tam naużywałam.



Zapraszam do Wyzwania. Trwać będzie do końca sierpnia. 

https://1.bp.blogspot.com/-yHAI_3CxrMM/XQJ9bB5RW2I/AAAAAAAApw8/k3G1MJf-EC0duq2vmTkAurSA5E2S9FiaQCLcBGAs/s320/badge_summerspecial_2019.jpg


https://sandee-and-amelie.blogspot.com/



3 komentarze:

  1. These are both so beautiful, Zoja!
    Love this steampunk goodness duo! Have a great summer!

    Hugs,
    Claudia xxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful little plaques - I adore your background; must have been a great workshop! All your embellishment is scrumptious as well! Very nice! Best, Lynn

    OdpowiedzUsuń
  3. Love how you transform these plaques, in a colour I have come to recognise as if it is your trademark. Beautifully embellished, I can imagine the detail is amazing up close. Thank you for sharing this super creation. Happy Summer wishes Tracey x

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...