Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


piątek, 19 lipca 2019

Teraz i Zawsze

Hej!
Dziś będzie nie tylko wakacyjnie. Każdy odpoczywa po swojemu, najważniejsze to znaleźć dla siebie sposób, prawda? Niektórym wydaje się, że nie umieją, mi też się tak wydawało, bo nie usiedzę na urlopie na jednym miejscu, w głowie ciągle się kłębią jakieś myśli, pomysły, jak zwykle nie ogarniam tego co zaczęłam, zaplanowałam za dużo itd.
Nie  to,że jakoś mocno to zmieniłam, ale wprowadzam sobie po troszeczku uważność. Wiem, chwytliwe, chodliwe i modne. Nie szkodzi. Nie stałam się fanatyczką, ale z drugiej strony to w sumie dość fajne. Jest taka książeczka z ćwiczeniami pt. "Tu i Teraz" i tam znalazłam cytat, który tak mi się spodobał, ze przeniosłam go na gipsowy odlew... Bo czymże jest to owo "zawsze" sumą wszystkich chwil jakie przeżywamy, wiec czemu nie przeżyć ich bardziej... uważnie :D gdy bolą, gdy cieszą, gdy straszą itd. Ale ja nie tak do końca o tym...
Dziś wakacyjna praca, taka bardziej dla siebie. Zrobiłam przegrzeb wśród przydasi i papierów, dzięki czemu poodkrywała trochę zapomnianych skarbów. Odkurzyłam tez styl shabby chic, bo dawno nic takiego nie robiłam.
Prócz dawno zapomnianych papierów znalazłam też znaczki pocztowe, tarczę zegara, kartki ze starej książki, stempel z pismem...










 Today it will be not only holiday. Everyone rests in their own way, the most important is to find a way for ourselves, isn't it? Some people think that they can not do it, it seemed to me as well, because I will not sit still in one place at vacations, my mind is always full of thoughts, ideas and as usual, I don't finish what I started, I planned too much, etc.

Not that I have changed it somehow, but I'm starting mindfulness a little bit. I know, it's catchy, gaudy and fashionable. Doesn't matter. I have not become a fanatic, but on the other hand it's pretty cool. There is a book with exercises titled "Here and Now" and there I found a quote that I liked so much that I transfered it to a plaster heart ... Because this "always" sum of all the moments we experience, so why not experience them more ... carefully : D when they hurt when they make us happy, when they scare, etc. But I wanted to write about something else...

Today's holiday job, rather for myself. I made a rummage among stacks and papers, and I discovered some forgotten treasures. And I've came to the shabby chic style because I have not done anything alike for a long time.

In addition to long-forgotten papers, I also found post stamps, a clock face, pages from an old book, a stamp with a letter ...






 This work flies to some challenges, I havent shared anything for a long time...


 http://morethanwordschallenge.blogspot.com/2019/07/july-2019-main-challenge-discover-old.html




 A przy okazji tej pracy... Miejsce które polecam do zwiedzania, jeśli Was zagna w tamte strony: Muzeum Historii Medycyny we Fromborku




8 komentarzy:

  1. Great project!!. Thank you for playing along with us at More Than Words challenge.

    OdpowiedzUsuń
  2. What a beautiful project, great details and elements. Thanks for playing along with us this month for our DISCOVER challenge. Best of luck from the More Than Words team.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała praca, bardzo ciekawa forma :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I'm impressed!
    it's a really beautiful and original project.
    Thanks for playing along with us at More Than Words.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorgeous and so inspiring! Thank you for playing along with us at More Than Words!

    OdpowiedzUsuń
  6. Great project! Thank you for playing along with us at More Than Words!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca, cudne detale, ważne przesłanie!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...