Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


poniedziałek, 1 czerwca 2020

Kameleon

Cześć!
Zakupiłam ostatnio kilka tekturkowych, mechanicznych, warstwowych zwierzątek i  zamierzam je wykorzystywać sukcesywnie. Dziś kameleon ukryty wśród trybików.
Był kilka razy przemalowany, bo nie byłam pewna, czego ja od niego chcę... Czy ma zniknąć, czy ma go być widać najlepiej?


 Tryb z kameleonem jest pracą inspiracyjną do majowego wyzwania Anything Goes Steampunk/Industrial SanDee&amelie's Steampunk Challenge. Będzie nam miło, jak weźmiesz w nim udział.








Do pracy użyłam poniższych farb z DecoArt:


https://decoart.com/blog/

https://sandee-and-amelie.blogspot.com/
I dołączam do wyzwania

More Mixed Media Challenge - Anything Goes with optional Pink

 

1 komentarz:

  1. Gorgeous piece, Zoja!! Love the giant cog, your colors are yummy, and that chameleon is awesome!! hugs, Maura

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...