Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


środa, 1 lipca 2020

Ośmiornica

Cześć!
Dziś pokażę Wam pracę, która długo czekała na realizację, bo jest to okładka terminarza. Poprzedni po prostu skończył się niedawno, choć w zamyśle miał być zmieniony z końcem roku.

Długo zastanawiałam się nad kolorystyką, samo przychodziło do głowy,ze powinno być turkusowo, może nieco rdzawo. W sumie to nawet na początku tak było, ale po jednym dniu przemalowałam wszystko, bo uznałam, że na turkus i rdzę to jakoś nie chcę na nie patrzeć przez kolejny rok. Zbyt wyeksploatowane. No to mam. Róż czerń i szarości.

Centralnym punktem jest świetna ośmiornica, to z zestawu plastikowych zabawek z morskimi zwierzątkami. Bardzo udana. Kompas jest prawdziwy, jako ruchomy element nie pozwalający zasnąć na nudnych spotkaniach :D Od kilku lat każda z moich terminarzowych okładek zawiera coś ruchomego.











Praca jest inspiracją letniego wyzwania SanDee&amelie's Steampunk Challenge Anything Goes Steampunk /Industrial, które potrwa przez dwa miesiące, do końca sierpnia.
Zapraszam!



2 komentarze:

  1. Twoje prace zawsze mnie Ispirowały i były tak miłe do patrenia. Zawsze podziwiałam Twoją twórczość i nadal ją podziwiam. Dziękuje za cudne słowa Kochana na moim blogu xx Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...