Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


czwartek, 2 kwietnia 2015

Budka Telefoniczna

W najnowszym wyzwaniu Raise the curtains challenge on SASPC wykonujemy pracę z udziałem zasłony!
Moja wersja wykonana jet z dużej puszki p rybach, która przeistoczyła się w retro budkę telefoniczną. Miniaturę aparatu telefonicznego kupiłam kiedyś w RertoKraftShop i teraz ma swoje pięć minut.
Puszkę okleiłam papierem ze stron które mi pozostały po alterowaniu książek, potem to pomalowałam, dokleiłam istotne elementy wyposażenia i uszyłam z jedwabiu zasłonkę. Shadowbox jaki powstał jest dość głęboki, a przez to też dość ciemny.


4 komentarze:

  1. Niesamowita ta budka! Mam wrażenie, że mogłabym zadzwonić z niej w zaświaty :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknych, wzruszających, pełnych rodzinnego ciepła;
    Zdrowych i pogodnych
    Z odrobiną artyzmu i kreatwności
    Pełnych humoru i pasji
    Świąt Wielkanocnych życzy
    Diana

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing little artwork. I like it very much.
    Dear Greetings
    Sabine

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...