Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


niedziela, 5 kwietnia 2015

Świątecznie i folkowo

Z okazji Wielkanocy chciałabym wszystkim krewnym i znajomym, którzy mnie tu odwiedzają :)
życzyć wspaniałej pogody, smacznych potraw, radości, spokoju i odprężenia. Nadchodzi wiosna wiec życzę Wam wielu inspiracji, natchnienia, świeżości umysłu po tym okrutnym przedwiośniu!




Zapraszam też do wyzwania w Szufladzie, gdzie tym razem propagujemy Polski Folklor.


Z tej okazji przygotowałam teksturowany chustecznik. Miał w fakturze nawiązywać do tych wszystkich glinianych ścian kominów, które można spotkać w starych wiejskich chatach. Do tego transfer na gel medium ludowych wzorów. Zapraszam do zabawy.



2 komentarze:

  1. Wszystkiego dobrego z okazji świąt, zdrowia, szczęścia i natchnienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rodzinnych, wesołych i zdrowych Świąt!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...