Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


czwartek, 27 września 2012

pająk wśród filiżanek...

Art- journal pękał powoli w szwach, trochę miejsca w nim zostało, ale raczej na "płaskie" tematy...
W weekend zakończyłam działania związane z nowym. Tym razem okładki ma zrobione od początku...Motyw oka, tytuł i śmieci to elementy wspólnę z poprzednimi...
nowy wykrojnik klateczkę musiałam wykorzystać  i nowe kolory mgiełek.I znalezioną na śmietniku książkę dla mechaników :)
 Z okiem było trochę przebojów, od suszenia nagrzał się tak mod-podge, ze zmętniał... a wszystko było już gotowe i musiałam oko poprzednie wyrwać z metalowej powieki...potem włożyłam nowe i zalałam, ale nie ma już efektu kaboszona...
czułam się trochę jak chirurg-robotyk :)

Okładki w całości











i wewnątrz




Tytułowy bohater




I gotowe!
kółka sprawdzają się wyśmienicie...ale nie byłabym sobą...kupiłam sobie różową cud  bidziolkę, może i do journali z czasem przyda się, ale do innych spraw to na pewno :)


6 komentarzy:

  1. świetnie wyszło z tym okiem! całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna okładka, uwielbiam wykorzystywanie oka, że tak powiem ;),

    OdpowiedzUsuń
  3. a mnie urzekły... śmieci! rewelacja, jeszcze w tych zbliżeniach, różne trybiki, ścinki, sprzączki, agrafki - rewelacyjny recycling. niezłe masz śmietniki obok siebie, u mnie czasem tylko jakaś flaszka się wala...

    OdpowiedzUsuń
  4. a mnie urzekły... śmieci! rewelacja, jeszcze w tych zbliżeniach, różne trybiki, ścinki, sprzączki, agrafki - rewelacyjny recycling. niezłe masz śmietniki obok siebie, u mnie czasem tylko jakaś flaszka się wala...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...