Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


piątek, 3 maja 2013

Obca Kobieta ze Słoikiem...

Dwie prace.
W ulubionych kolorach...
Aż dziwne, że ja tego szala nie pokazałam...a może już wiem...był do poprawki...poprawki nastąpiły i mogę publikować...
Oczywiście farby do niego powstały w słoikach...najpierw skróciłam pewną koszulę nocną :) Jest z cudnego jedwabnego atłasu, ale była za długa...odcięta część została pofarbowana, ale że nie chciałam go marszczyć z filcem, falbana powstała osobno, a potem doszyta. Ma coś w wymiarach 196x40, ale w przybliżeniu.








Druga praca to wpis do art-journala pod mocą Słoika na myśli #34 z Collage Cafe pod tytułem "perfumy - czy zastanawiałaś się kiedyś czy NAZWA twoich ulubionych perfum do ciebie pasuje?"
A że ja nie mam ulubionych w ilości jednej...skojarzenie samo przyszło...:)




Bywam bezczelna i czuję się często jak Obcy :)
No i jak widać ciągnie mnie do koloru absyntu, denaturatu i błękitu brylantowego... nieco trująco :)

6 komentarzy:

  1. nie dość, że Obcy w ślicznym szale, to jeszcze musi oszałamiająco pachnieć... aż wszyscy wokół czują się tak, jakby wypili ten denaturat i absynt... wstrząśnięty nie mieszany :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie dość, że Obcy w ślicznym szale, to jeszcze musi oszałamiająco pachnieć... aż wszyscy wokół czują się tak, jakby wypili ten denaturat i absynt... wstrząśnięty nie mieszany :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam cichą nadzieję, że znów dane mi będzie dotknąć :) i dotknęłam i widziałam na żywo tego obcego żurnalowego -też :)Te barwy... szalowe również- podziwiam!!! A to, że Obcy pachnie oszałamiająco, to też wiem ;) i zaiste czuję się dziś jak po absyncie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak zestawiać kolory potrafisz tylko Ty! Obcy(a) bardzo intrygujący.

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowita kolorystyka i obie prace .....

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...