Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


piątek, 1 lipca 2016

Budzik angielski

Witajcie!
Praca powstała kilka tygodni temu, ale była dopieszczana i nie związana zupełnie z szaleństwem Brexit.
Sa takie miejsca, gdzie człowiek czuje się lepiej niż gdzie indziej. Ja mam tak z Londynem. Poza tym steampunk zawsze kojarzył mi się z tym miastem, staroświecką nonszalancją i mnogością zegarów, starych konstrukcji etc.



 budzik ma oryginalny turkusowy kolor, podziwiali obszary również bez mojej ingerencji. Użyłam tu w akcentach moich ulubionych metalicznych farb Dazzling Metallics w kolorze Teal i Orange oraz kredowej farby Chalky Finish w kolorze Treasure.




 Budzik powstał na dwumiesięczne wakacyjne wyzwanie Anything Goes Steampunk/ Industrial u SanDee&amelie's Steampunk Challenges jako praca inspiracyjna. Mam nadzieję, że wakacyjne podróże zainspirują was do stworzenia czegoś w takim stylu.








 

http://sandee-and-amelie.blogspot.com/2016/07/sandee-steampunk-summer-special-2016.htm


10 komentarzy:

  1. Trochę sloganem powiem odjazdowy budzik. Czego tam nie ma. Ekstra. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Tons of wonderful mementos tucked into your clock! So fun to look at all the details.

    OdpowiedzUsuń
  3. Just wow, Zoja! LOVE love love this! It looks so easy but it is so hard to make all the gathered and combined treasures look as if they have just fallen in place and look so beautiful at the same time!

    Hugs,
    Claudia x

    OdpowiedzUsuń
  4. szukasz patrzysz i analizujesz tyle w nim elementów a każdy jakby ze swego magicznego czasu - super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne są Twoje prace, zapierają mi dech w piersiach, gdyż trafiasz idealnie w mój gust. Kady detal, drobnostka, wszystko tak pięknie skomponowane. Dziękuję Ci pięknie za przemiłe słowa na moim blochu i wsparcie mnie na duchu Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również lubię Twoje prace :) Pozdrawiam i dziękuję

      Usuń
  6. Wzrok mój dookoła błądzi między wymiarami budzika i na koniec w serce strzela zachwytem.
    Piękno takie jakie być powinno nie w urodzie oczywistej tylko w atmosferze tego cuda przez Ciebie stworzonego .
    Jestem zauroczona klimatem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łatwo nie było :D cieszę się, że się udało :)

      Usuń
  7. bardzo ciekawy efekt uzyskałaś:) serdecznie zapraszam do podzielenia się tym postem u mnie na link party :) https://speckled-fawn.blogspot.com/2016/07/urodzinowy-post-i-link-party-z-nagrodami.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...