Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


środa, 14 listopada 2018

Alchemia

Może nie najzimniej, ale za to ciemnawo.. Listopad... Mam nadzieję, że trzymacie się cieplutko i macie czas na drobne przyjemności typu: kocyk, coś ciepłego do picia, coś ku pokrzepieniu ducha (film, książka, muzyka, cokolwiek, co tam lubicie).

Jadę na warsztaty w weekend i nagle mnie dopadło, że nie mam w czym pisać notatek... Znaczy mam, ale głupio mi pisać w notesie reklamowym jakiegoś banku... Sprezentowanym przypadkiem... Więc wzięłam się do roboty, mimo marudzenia, że znów bałagan robię itp...



Od dawna nie bawiłam się tak sama dla siebie, żeby zgłosić gdzieś swoja pracę ot, tak po prostu. Nadarzył się temat "Alchemia"  w MixedMedia&Art, z pięknym moodboardem...
Zainspirowały mnie tu kolory, elementy, sam tytuł... Uwielbiam takie alchemiczne motywy, robienie tej okładki, to była czysta przyjemność.


https://mixedmediaandart.blogspot.com/2018/10/october-challenge-alchemy.html

Zdjęcia początkowo były nie najlepsze, bo ciągle ostatnio mi ciemno, ale dziś po mgłach wyszło słońce i mogłam pokazać pracę w lepszym świetle :D



 I haven't jointed any challenge for a long time, for myself.The theme "Alchemy" at MixedMedia & Art was perfect, with a beautiful moodboard ...

I was inspired by colors, elements, the title... I love such alchemical motifs, making this notebook cover, it was pure pleasure.










Dziękuję za tak fantastyczny temat... notes będzie kolejnym moim skarbem...
Trzymajcie się ciepło! Dbajcie o siebie! Pa! :D

A oto i produkty DecoArt użyte do pracy:


https://decoart.com/blog/

3 komentarze:

  1. Absolutely magical! The colors and all the little details are wonderful, thanks for joining us at MM&A!

    OdpowiedzUsuń
  2. I really like the composition and the color ...Thank you so much for playing with us at MMart challenge!

    OdpowiedzUsuń
  3. Estoy admirando cada detalle, cada color, cada elemento... enamorada estoy de este trabajo.
    Felicidades por ello.
    Besos y feliz semana!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...