Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


niedziela, 1 września 2019

Słabo Widoczne

Chciałam przywitać się z Wami jeszcze latem. I udało się! Cześć! Jest pięknie i niech będzie jak najdłużej.
Kilka tygodni temu, miedzy różnymi wyjazdami przypomniałam sobie że miałam gdzieś pudełko po pralinkach, niemieckich :D Drewniane! Nie wiem co to musiały być za praliny w drewnie, zwłaszcza w pudełku 12,5x16,5 cm, za które to pudełko dałam całe 7zł na graciarni... No i tak siedziałam kilka dni i ściboliłam to wieczko, to wnętrze... Nie chciałam go całkiem zamalować, bo podoba mi się jego kolor, więc wieczko ma tylko dodaną patynę i jest podkolorowane mgiełkami.
Inspiracją były relikwiarze, które widziałam w jednym z muzeów. W ogóle zwiedzanie w tym roku było bardzo inspirujące, może nie poczyniłam większych zakupów zapasów, ale średniowieczne kościoły i budowle zapadają długo w pamięć.

Praca jest inspiracją projektantki, do wyzwania SanDee&amelie's Steampunk Challenges
#September Antything Goes Steampunk/ Industrial 
Gorąco zapraszam!



I zbliżenia:









https://sandee-and-amelie.blogspot.com/

Pracę zgłaszam też na wyzwania :
https://bleedingartchallenge.blogspot.com/2019/09/september-challenge-anything-goes.html

https://mixitupchallenge.blogspot.com/2019/09/miucb-29-anything-goes-3-d-project.html

http://moremixedmediachallenge.blogspot.com/2019/09/more-mixed-media-challenge-anything.html


4 komentarze:

  1. Such a cool steampunk Halloween piece, Zoja!
    Love that there is so much to discover and how it opens up to reveal even more treasures to discover and admire!

    Hugs,
    Claudia xxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Wonderful box Zoja, and it sounds like you had a wonderful summer of museums and cathedrals! hugs, Maura

    OdpowiedzUsuń
  3. Love it Zoji. Beautifully design, lovely texture and colours. Thank you for joining us at Bleeding Art Designs. Judy DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastic home décor project. Love all the elements and details!! Thanks for sharing with us at Mix It Up this month.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...