Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


piątek, 1 listopada 2019

Gear of Heart

Cześć!
Jesień już w pełni pełni, drzewa, te w lesie, nadal pięknie przystrojone. Te w mieście już trochę mniej.   Tak się pięknie złożyło,  że w październiku,  kiedy stawało się tak cudnie kolorowo, dane mi było spędzić kilka dni na Dolnym Śląsku. Pogoda była świetna,  pozwiedzałam, nasyciłam oko widokami i starą architekturą. architekturą. Zamek w Książu,  ruiny,  opuszczone wille, Stara Kopalnia, widoki na wzgórza,  które jak się okazało, częściowo to hałdy po wydobyciu węgla ;)

Mam nadzieję, że jeszcze jakiś czas będę mogła czerpać pomyły z tych barokowo- industrialnych wycieczek. Dziś pierwsza z nich, na dwumiesięczne wyzwanie SanDee&amelie's Steampunk Challenge Everything Goes Steampunk/Industrial. Tym razem Industrial.


A oto i część  inspiracji do tej pracy:


tabliczka jest biała, ale dodałam do niej rozwodnionych Media Fluid Arcylics, żeby podkreślić faktury.









A tutaj cały zestaw mediów od Deco Art


https://decoart.com/blog/

https://sandee-and-amelie.blogspot.com/


2 komentarze:

  1. I love how you took the inspiration from your travels and created this beautiful piece, Zoja! hugs, Maura

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo, bardzo interesującą praca... :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...