Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


środa, 1 stycznia 2020

Szara Gwiazda


Wszystkiego Najpiękniejszego w Nowym Roku!
Życzę Wam (i sobie)  jak najwięcej piękna i inspiracji, by nadchodzący rok był jeszcze lepszy niż poprzedni!

U mnie ostatnio gwiazdowo, z okazji świąt robiłam różnej maci gwiazdki i gwiazdeczki, ta dzisiejsza natomiast powstała specjalnie na wyzwanie Styczniowe Everything Goes Steampunk/ Industrial u  SanDee&amelie's Steampunk Challenge

Bazę do pracy znalazłam gdzieś wśród świątecznych zakupów i posłużyła mi do zrobienia ozdoby w stylu industrialnym z fakturami przypominającymi beton, łaty cementu, tynku, przyozdobione "metalową" gwiazdą, damaskiem i cyframi z różowego złota.
W pracy użyłam głównie past strukturalnych, pękającej farby, farb akrylowych i do złoceń pierwszy raz folii do transferów.
Widoczna na zdjęciu druga gwiazdka, to drewniana lampka, którą przemalowałam. Obie teraz do siebie pasują











Do pracy wykorzystałam takie produkty DecoArt:


Zapraszam Was do wyzwania i jeszcze raz życzę wszystkiego, co najlepsze w nadchodzącym roku!



https://sandee-and-amelie.blogspot.com/2020/01/sandee-january-2020-steampunk-challenge.html

https://decoart.com/products/



1 komentarz:

  1. This is one amazing star, Zoja! Your texture is awesome, and it looks so industrial - very cool!! Thanks for the lovely card you sent!! hugs, Maura

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...