Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


niedziela, 26 stycznia 2020

Złote Serduszko

Cześć Kochani!
Dziś pokażę wam małe drewniane serduszko, które na swoje dokończenie czekało ponad rok. Testowałam na nim wtedy jakąś maskę i pastę. I tak sobie leżało. Mam jeszcze kilka takich serduszek, może i tamte doczekają się swojego finału.
W sumie, to jest to trochę eksperymentalne "dzieło", bo do malowania użyłam też lakierów do paznokci, no bo kto mi zabroni :D
Oczywiście po staremu wykorzystałam różne biżuteryjne śmieci, które mam poupychane w słoikach, a te w skrzyniach i czekały chyba jeszcze dłużej niż sama baza. W ogóle, to te zbieranie tych rupieci, to już mnie przeraża powoli, nie że jej mam, ale że nie mam gdzie trzymać :)








 A to tył pracy.


Serduszko jest pracą inspiracyjną do wyzwania  Otwórz szufladę "Serce"- serdecznie zapraszam do zabawy.

Zgłaszam też pracę do wyzwania w Mixed Media Place z przepięknym moodboardem:



2 komentarze:

  1. Beautiful vintage heart! Thank you for sharing with us at Mixed Media Place!

    OdpowiedzUsuń
  2. Such a gorgeous heart decor! Thank you for playing along with us at Mixed Media Place!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...