Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


wtorek, 14 sierpnia 2012

naoczna torba i journalowa gorączka...

No to w końcu mogę pokazać moją torbę z bąblami...i jest poza tym wielooka.
Zmobilizowałam się do wszycia rączek i ogólnego jej dokończenia. Z oczami był problem, bardzo brzydko połączyły sie ze sobą kolory i wyszły dość blade no i niestety jedna z wełe farbowała i białka tę farbę przejęły...fakt, że teraz widzę też w jednym oku dziwny cień, do poprawienia...
Zmobilizowałam się, bo nie mogłam sobie odpuścić wyzwania w Art- Piaskownicy dotyczącego oka...rzadka rzecz!
Zatem tam ją też zgłaszam.




Poza tym nabyłam stepmle...przyleciały do mnie zza Wielkiej Wody i trudno sie z nimi rozstać. Poczyniłam też róźne inne nabytki...co wdać na zdjęciu...
Stemple są cudo! Posłużyły mi przy robieniu tego wpisu do art-journala.

Do forumowych wyzwań, które aż za nadto do mnie ostatnio trafiają...












10 komentarzy:

  1. Naoczna torba fantastyczna, nie mogę się napatrzeć, piękna! Pozdrawiam i życzę powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Art-journale świetne, ale torba robi naprawdę wrażenie! Piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja życzę wygranej w wyzwaniu - torba wygląda odlotowo jest cudna musiałas się strasznie napracować!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna torba! A stempli szczerze zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przed torbom padam na kolana:))) Przepiękna !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przed torbą padam na kolana:))) Przepiekna !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. torba jest niesamowicie piekna, rketywna i inspirujaca!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowicie kreatywnie podeszłaś do tego wyzwania! Efekt jest powalający!!!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...