Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


Translate

wtorek, 21 września 2010

Broszeczka ukwiałowa


Udało mi się zrobić broszkę z trójwymiarowymi gałązkami koralowca. Kolejna praca z roślinnością i zwierzętami (bo koralowiec to zwierzę :) )wodnych głębin. Część cekinów wfilcowana (przy gałązkach), część doszyta (na organzynowym wodoroście)...





bokiem

4 komentarze:

  1. niesamowita! piękny kształt, kolor i ozdóbek w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta brocha! Jest w Twoim, niepowtarzalnym stylu, który uwielbiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie to samo chciałam napisać co baba jaga - broszka w Twoim stylu absolutnie. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. W broszce się zakochałam na maxa !!!
    Fantastyczna !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...