Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


poniedziałek, 23 maja 2011

jedwabna tunika

Zmęczyły mnie już szale i właściwie to myślałam o jakimś filcowym ciuchu już od dawna. Experyment z kursu okazał się nieco za szeroki u dołu, przez mnogość falban, więc postanowiłam uwić coś bardziej dopasowanego i nieco dłuższego, tak do spodni. I poeksperymentować z drapowaniami materiału (nieco inspiracji od prac tym razem Vilte- polecam, coś pięknego!)
Zużyłam ok 4 metrów jedwabiu, ze 25g wełny z jedwabiem, trochę silk laps i trochę tencel, które nie filcując się tworzą błyszczące, luźne akcenty na materiale.
Nie jest na blachę wyfilcowana, ale na tyle mocno, żeby w biuście była opięta a gdzie indziej jednak nieco uciągliwa :)



11 komentarzy:

  1. 4 metry jedwabiu powiadasz?!?!? Ale romantic style wart był tych metrów :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No piękna jest, subtelna bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lovely dress, is it nunofelt?

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt fantastyczny !!! Powala ilość użytego materiały no ale... wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Materiału tyle się zużywa, bo on się kurczy o ok 50% a wykrój ma rozmiary dokładnie obwodu...szerokość materiału to niestety tylko 90cm, więc trzeba robić z dwóch kawałów...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna tuniczka! Serdecznie gratuluję zamieszkania w Szufladzie, mam nadzieję, że przyniesie Ci wiele radości. Pozdrawiam. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna tunika, piękne te drapowania.
    A ja się ciągle za tunikę zabrać nie mogę. Choć wykrój już mam, tylko miejsca brakuje...

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się,że będziemy współpracować w Szufladzie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...