Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


wtorek, 15 czerwca 2010

Kołnierz gotycki

A oto i kołnierz wraz z tym jak powstawał.


A oto i efekt końcowy. Kołnierz ma dwie filcowe falbany, jedna wyfilcowana na cielistej podszewce mgiełce, a druga na wierzchniej koronce.
Dość pracochłonne to "dzieło" :)
Odbywało się etapami, najpierw spodnia, potem wierzchnia falbana.
Ale ogólnie jestem zadowolona


W tle widać wydzierganą, przez mojego mężczyznę, w tynku dekoracyjnym ścianę

3 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba to połączenie koronki z filcem. Super efekt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja. Niebywale elegancki. Ten już widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. zachwycałam się ostatnio na craftladies Twoim czarnym szalem, ale teraz wpadłam na kołnierz i chyba spędzę tu resztę nocki wzdychając i chlipając, że ja chcę, że piękny, że nie ómim takiego;( :D absolutnie zniewalający! zazdroszczę talentu:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...